+370 604 01010
I-V 10:00-19:00, VI 10:00-14:00

Profesionalus filmavimas

marmeladas2012-12-24

Su kokia kamera gali buti nufilmuoti sie du klipai??? http://www.youtube.com/watch?v=caTdakzsp2M http://www.youtube.com/watch?v=UazDFerQsuQ

Linas Miknius atsakė2012-12-24 00:00:00

Kad ir su Jūsų kamera. Pirmojo klipo ypatumai - filmuojamas objektas ryškus, o fonas ne. Tokiam efektui išgauti reikia didelės matricos. Jūsiškės kameros jis yra 1/3". Kaip video kamerai yra didelė (nors būna ir didesnių). Šis efektas (mažas fokuso gylis) su duota kamera yra geriausias, kai diafragma (angl. iris) yra visiškai atidaryta. Tačiau klipas filmuotas prieš saulę (matosi ryškus galinis apšvietimas), arba prieš galingą šviesos šaltinį (jei tai daryta studijoje). Kad filmuojamas objektas neatrodytų kaip siluetas, būtinas prieš veidą atšvaitas, arba šviesos šaltinis (prožektorius). Apšvietimas galingas, todėl norint filmuoti su atidaryta diafragma, reikia arba didinti užrakto greitį, tačiau geriau būtų naudoti jį standartinį (1/25) ir naudoti ND filtrus (Jūsų kamera juos turi). Antrajame klipe panos plaukai turi būti išplauti ir išdžiovinti, tik tuomet pasitrinus tarp balionų jie įsielektrinę stovės. Vaizdo minkštumui išgauti galima naudoti difuzinius filtrus, arba bandyti tai padaryti postprodukcijos metu naudojant vaizdo efektus.

mariusvideo2012-12-23

Sveiki, filmuoju vestuves su SONY HVR v1e atėjo laikas keisti kamerą. Norėtusi Full HD labai svarbu kad vakare prie nepakankamos šviesos išliktų kokybiškas vaizdas. Patarkit kokią geriau būtų biudžetas 20000lt. Galvoju filmuoti ir fotiku, bet vienam kiek girdėjau tai neįmanoma. Kur galėčiau gauti daugiau informacijos apie tokius dalykėlius. Labai ačiū

Linas Miknius atsakė2012-12-23 00:00:00

Fotoaparatu filmuoti - nelygis. Užjuoks kolegos ir bent kiek šioje srityje besigraibantys užsakovai. Fotoaparatą naudokite fotografavimui, o kamerą filmavimui. Prieblandoje jokia kamera jums nefilmuos kokybiškai. Tam tikslui labai patartina turėti prožektorių, kuris, pageidautina, turėtų ir savo maitinimo šaltinį. Kokia priežastis yra keisti kamerą? Jūsų turima kamera yra aukštosios raiškos (HDV). Vizualiai Full HD geresnė raiška nebus pastebima. Ar turima kamera jau mechaniškai susidėvėjo, ar yra būtinybė pereiti prie kitų filmuotos medžiagos saugojimo laikmenų nei kasetės? Pasakykite, kas Jūsų netenkina, tada parinksime ir kamerą.

wajdutizzzz2012-11-11

Sveiki, aktyviai dairausi naujos HD vaizdo kameros.Užsiimu sporto žurnalistika ir rengiu video reportažus, vykdau tiesioginių konferencijų filmavimą. Dabar turiu progą dirbti su Canon XF105, bei Canon XH A1. Pastaroji manęs nelabai tenkina, nes man labai svarbu operatyvumas, o filmavimas į miniDV kasetę trukdo tą daryti. XF105 šioje vietoje geriau. Šias kameras skolinuosi ir dabar jau atėjo metas įsigyti savo. Lyg ir norėtusi, šiek tiek stambesnės už XF105, su didesniu optiniu priartinimu. Ką galite pasiūlyti ir patarti? (8000-12000lt)

Linas Miknius atsakė2012-11-12 00:00:00

Paprastai profesionalios kameros nepasizymi itin galingu optiniu priartinimu. Panasonic AG-HMC151EJ yra is tu, kuriai, tokio pobudzio veiklai, priekaistu netureciau. Isorinis mikrofonas i komplektacija lygtais neieina. Del jo reikia pasiteirauti "Fotofabriko" pardavimu vadybininku.

dns40062012-10-18

Laba diena. Ketinu sugrįžti į filmavimo rinką: renginiai/koncertai, etnoekspedicijos, dokumentika, šeimos šventės. Kadaise dirbau su Digital8 kamera. Nuo to laiko viskas ženkliai patobulėjo. Dabar domiuosi Panasonic AG-HMC 151 EJ modeliu. Ar tai pakankamo lygio kamera minėtiems darbams? Darbui norėčiau naudoti jau turimą kompiuterinę techniką iMac 2.5GHz Intel Core i5 (quad-core) 16GB 1333MHz DDR3 SDRAM. Kaip manote ar kompiuteris bus pajėgus darbuotis? Dėkoju už patarimus.

Linas Miknius atsakė2012-10-18 00:00:00

Kamera rimta tiek kokybės, valdymo, tiek ir įvaizdžio prieš klientus požiūriu. Procesorius galėtų būti spartesnis, tačiau problemų nebus. Pageidautina 64 bitų operacinė sistema.

NOnnUS2012-07-17

sveiki, ieškau kameros tinkančią dažnam filmavimui (uzdarose patalpose, konferencijose. Žanrai - video reportažai, seminarai). Svarbu, kad galima būtų prijungti papildomą led apšvietimą ir papildomą mikrofoną, prietaisas tiktų tiesioginėms web seminarų transliacijoms. ką pasiūlytumėte? kiek tai galėtų kainuoti?

Linas Miknius atsakė2012-07-17 00:00:00

Deja, bet nei viena aukštosios raiškos kamera neturi "web cam" funkcijos. Reikia arba DSLR fotoaparato, arba web kamerą įsigyti atskirai.

NOnnUS2012-07-17

sveiki, tiesą sakant neapsisprendžiu, man reikia kameros ar dslr fotoaparato. Ieškau daikto tinkančio dažnam filmavimui. Svarbu, kad galima būtų prijungti papildomą led apšvietimą ir papildomą mikrofoną. Taip pat tiktų tiesioginėms web seminarų transliacijoms. Taip pat, būtų šaunu, jei prietaisas galėtų padaryti ir fotokadrų. ką pasiūlytumėte? kiek tai galėtų kainuoti?

Linas Miknius atsakė2012-07-17 00:00:00

Dviejų viename neturėsite. Jei pirksite kamerą, bus puikios kokybės video medžiaga, tačiau neaukštos kokybės fotonuotraukos. Jei neketinate užsiimti rimtu filmuotos medžiagos montažu, tačiau reikia aukštos kokybės fotonuotraukų, tada reikia galvoti apie fotoaparatą, tik apie fotoaparatus negaliu patarti (papildomas mikrofonas, apšvietimas, webcam ir kt.). Nusiųskite tą patį klausimą ir į fotoaparatų patarimų skiltį.

Stumbras2012-03-30

Laba diena Norėčiau gauti patarimų, kokią kamerą rinktis bei į ką atkreipti dėmesį, kad turėčiau gerą filmuotos medžiagos kokybę, perkant kamerą skirtą konferencijų filmavimui. Tai reiškia, kad visada bus filmuojama patalpose, naudojant stovą, tačiau prieš projektoriaus ekraną. Taip pat būtinai turi būti jungtis mikrofonui. Kaina iki 2000 lt.

Linas Miknius atsakė2012-03-30 00:00:00

Tam tikslui turi būti patogus rankinis ekspozicijos valdymas (išorėje įmontuotas mygtukas ar ratukas), kad patogiai ir greitai būtų galima pereiti nuo ekspozicijos orientuotos į monitorių, į ekspoziciją orientuotą į pranešėją, stovintį šalia ekrano, nes išspausti informaciją iš ekrano ir normaliai įžvelgti pranešėjo veido detales dažniausiai nepavyksta. Taip pat kameroje turi būti išorinio mikrofono ir ausinių prijungimo lizdai. Garso sekimui ausines naudoti būtina, nes gali nutikti ir taip, kad įrašysite tik vaizdą. Už Jūsų skirtą biudžetą patogaus rankinio ekspozicijos reguliavimo nelabai išeis įsigyti, tačiau kamera su reikiamomis jungtimis būtų - Sony HDR-CX570E. Kiti gamintojai už tokią sumą nesiūlo abiejų jungčių.

ANtk2012-03-23

Ieškau naujos kameros vestuvėms filmuoti. Pagalvojau, kad vienkartiniams renginiams filmuoti būtų labai saugu vienu metu įrašyti tą pačią medžiagą į dvi atskiras CF korteles, ką gali Canon XF100. Labai įdomu išgisrsti Jūsų nuomonę apie XF Canon. Gal yra tokia 2-įrašymo galimybė SONY ar Panasonic? Nes aprašymuose neradau...

Linas Miknius atsakė2012-03-23 00:00:00

Neteko girdėti apie tokią galimybę. Saugoma į vieną kortelę, jai prisipildžius, automatiškai pajungiama antroji. Jei kortelė tinkamai suformatuota ir išbandyta, tai yra ypač maža tikimybė, kad filmavimas sutriks dėl kortelės kaltės. Jei filmavimo metu suges kamera, tai ir antroji kortelė neišgelbės. Patikimam ir ramiam vestuvių filmavimui, saugiausia yra turėti dvi kameras.

 

untanass2012-02-23

Laba diena, norėtusi daugiau sužinot apie MOS jutiklius. 3MOS tai kaip pakaitalas 3CCD, ką apibudina skaičiai nuo 1.3 MOS iki 1,4.1, 1,5.8, EXMOR, EXMOR R MOS, ar jau taip gerai ištobulėjo MOS jutikliai, vis mažiau videokamerų su CCD. Dėkui.

Gintautas Drakšas atsakė2012-02-24 00:00:00

Sveiki. MOS jutikliai baigia pakeisti CCD jutiklius. 3MOS tai atitikmuo buvusiam 3CCD. Skaičiai  1.3 ,  1.4 , 1,5.8 apibūdina jutiklio santykinį dydį. EXMOR - Sony jutiklių markė. manoma, jog MOS jutikliai su laiku išstums CCD jutiklius, nes jie pigesni ir reikalauja keliskart mažiau energijos, o dėl kokybės - kai kuriose kamerose dėl pigumo vyrauja MOS jutikliai, kai kuriose - dar lieka CCD. Judesį visgi dar geriau užfiksuoja CCD jutikliai, bet MOS jutiklių kūrimas ir tobulinimas irgi nestovi vietoje.

untanass2012-02-21

Laba diena, norėjau sužinoti apie filmavimo formatų nustaymą, 1080/50i, 1080/25p, 1080/50p, kuris geriausias nors vizualiai sunkoka pastebėt skirtumus. Dėkoju už atsakymą.

Linas Miknius atsakė2012-02-21 00:00:00

"i" reiškia puskadrius (angl. interlaced), tai filmavimas pakaitine skleistine, o "p" - kadrus (angl. progressive), - filmavimas progresyvine skleistine. Normaliame režime peržiūrint kadre lėtai judančius objektus, neįgudus akis skirtumo gali ir nepastebėti. Nufilmuokite pvz., pravažiuojantį automobilį 50i ir 25p, po to paanalizuokite stop kadrą. Pamatysite, kad 50i, automobilis atrodo tartum perbrauktas šukomis, o 25p jei šiek tiek ir išplaukęs (išplaukimą galite sumažinti didindami užrakto greitį: 1/50 yra standartinis, o filmuojant 1/8000, praktiškai visi judantys objektai gausis ryškūs), tačiau nėra "sušukuotas". Jei filmuosite 50p, tai pagausite daug daugiau informacijos, nes filmuodami šiuo būdu, užfiksuosite 50 kadrų per sekundę (50i ir 25p fiksuoja 25 kadrus per sekundę). Tačiau šis filmavimas reikalauja dvigubai didesnio duomenų srauto, todėl vaizdo kokybė bus prastesnė dėl didesnio duomenų glaudinimo. Kartais 50i vaizdas akiai gali atrodyti maloniau nei 25p, nes pastarasis gali šiek tiek mirguliuoti, ar matytis "užuolaidų" efektas. Taigi, geriausio ir universalaus formato kaip ir nėra, jį reikia pasirinkti pagal filmuojamo objekto judėjimo dinamiką ir filmavimo tikslą. Vienintelis patarimas, jei laisva atmintis leidžia, rinktis didžiausią duomenų srautą.

2 iš 8 puslapių
  1. Atgal
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. ...
  7. 8
  8. Pirmyn
10 78 klausimų

Užduoti klausimą