+370 604 01010
I-V 09:00 - 18:00

Profesionalus filmavimas

rema2009-05-24
Sveiki, žadu filmuoti stovyklos renginius, norėčiau geresnės vaizdo kokybės, ir kad tamsoje būtų galima filmuoti, masčiau apie kameras naudojančias 3 CCD technologiją, bet dabar jų nebegamina, mano biudžetas iki 1300Lt, ką galėtumėt pasiūlyt iš kamerų ir, kad vėliau būtų galima lengviau apdirbti filmuotą medžiagą. Būsiu labai dėkingas :)
Linas Miknius atsakė2009-05-25 00:00:00
Kad kamera kokybiškai filmuotų tamsoje, nebūtina jai turėti tris matricas (3CCD). Svarbiau yra didesnė matrica. Biudžetas kuklokas, didesnė matrica nelabai išeis už tokią kainą. Sony kameros pasižymi geresne išgaunama vaizdo kokybe filmuojant prietemoje. Iš kamerų, saugančių filmuotą medžiagą į vidinį kietąjį diską, siūlyčiau Sony DCR-SR37 E; į miniDV kasetę - Sony DCR-HC35E. Pastaroji turi privalumą, nes jos medžiaga lengviausiai yra redaguojama, jei kalbėsime apie rimtesnį montažą, tačiau į kasetę telpa tik valanda filmuotos medžiagos, kai tuo tarpu į vidinį kietąjį diską (HDD) žymiai daugiau. Tačiau prifilmuotą kasetę galima pakeisti nauja, o disko turinį tik perkopijuoti į kitą laikmeną, pvz., kompiuterį. Jei, tarkim, stovykloje, be civilizacijos stebūklų, HDD kamera prisipildo - bėda. Iš kitų gamintojų galima pažymėti Canon FS10, kuri filmuotą medžiagą saugo į vidinę atminti ir į SD atminties kortelę.
erlandas2009-05-23
Labas, vestuvių ir kitų progų filmavimui ruošiuosi pirkti nauja kamerą SONY HDR FX 1000E. Gal galėtumėt patarti ar tai geras pasirinkimas, o gal vertėtu pasidomėti ir kitais modeliais? Kiek žinau geriausia vaizdo kokybė gaunama, kai vaizdas irašinėjamas į kasetę. Kaip jus vertinate kameras irašinėjanėjančias į kietajį diską?
Linas Miknius atsakė2009-05-24 00:00:00
Vsios Sony HDR-FX serijos (Sony HDR-FX1, Sony HDR-FX7) yra vertos dėmesio. Neprašausit bet kurią iš jų nusipirkę. Taip pat ir Canon XH A1, Canon XH A1S, Canon XH G1S, Canon XL H1A, Canon XL H1S yra pusiauprofesionalios/profesionalios kameros. Kokybė ir kameros profesionalumas priklauso ne nuo to kur filmuota medžiaga yra saugoma, o nuo matricos dydžio, jų skaičiaus, optikos kokybės, jungčių tipo, rankinio valdymo galimybių ir lankstumo (žiedų skaičiaus ant objektyvo: fokusavimo, židinio nuotolio keitimo bei diafragmos), objektyvo keitimo galimybės. miniDV kasetėse filmuota medžiaga yra saugoma patikimiausiai. Nėra pavojaus, kad ji pražus visa, kaip tai (nors ir labai retai, bet) gali atsitikti diske, ar kortelėje.
Saulius_J2009-04-24
Laba diena, prasau, paaiskinkite siuos dalykus: 1) kuo skiriasi 25F ir 50i? Kada kuri nustatyma naudoti? 2) Kuo skiriasi 1080i/576i nuo 576i comp.out? Kada kuri nustatyma naudoti? Aciu.
Linas Miknius atsakė2009-04-24 00:00:00
1) dažniau naudojama išraiška 25p (progressive, t.y., progresyvinė kadro skleistinė, nors gali būti ir "F" nuo angl. žodžio "frame" - kadras) ir 50i (interlaced, t.y., pakaitinė kadro skleistinė). Progresyvniė skleistinė laikoma kokybiškesne, nes judantys objektai užfiksuojami ryškiau. Tačiau peržiūros metu gali jaustis mirgėjimas (stroboefektas). Todėl šioje vietoje patyrinėkite, jei progresyvinė skleistine filmuotao vaizdo kokybė nenusileidžia pakaitinei (mirgėjimo prasme), tada pasirinkite progresyvnię. 2) 1080i - aukštoji raiška, 576i - standartinė raiška. Jei jau įsigyjote aukštos raiškos kamerą, tai tik tokia raiška ir filmuokite, nes vaizdo kokybė bus ženkliai geresnė nei filmuojant standartinine raikška.
ltinix2009-03-26
Sveiki, skubiai norime nupirkti kamera. Filmuosime fotosesijas, norime ypac geros kokybes. Veliau filmuotus vaizdus talpinsime internete, bet norime kad kokybe butu nepriekaistinga kiek tai leidzia technines galimybes. Taip kaip patartumem del jos tipo, atrodo kad patogiau filmuota medziaga redauoti kai viska rasome i HDD, bet gal klistu gal rinktis DV? patarkit pusiau profesionalia kamera. Kaina 3000 - 4000 Lt
Linas Miknius atsakė2009-03-26 00:00:00
Jei reikalinga nepriekaištinga kokybė, reikia rinktis aukštos raiškos kamerą (HDV (Mpeg-2) - dažniausiai saugo medžiagą į miniDV kasetę, arba AVCHD (Mpeg-4) - saugo medžiagą į vidinį kietąjį diską, arba atminties kortelę bei vidinę atmintį). Teoriškai Mpeg2 formatas yra geresnės kokybės nei Mpeg-4 ir montažo metu kompiuteris apkraunamas mažiau, nes šis formatas yra mažiau suglaudintas. Tačiau neįgudus akis neįžvelgs skirtumo, tuo labiau šis skirtumas bus nepastebimas žiūrint internete sumažintų išmatavimų kadre. Iš HDV rekomenduočiau: Sony HDR-HC5E - saugo vaizdą į miniDV kasetę; Canon HV-30 - saugo vaizdą į miniDV kasetę; JVC GZ-HD7 E - saugo vaizdą į 60 GB talpos diską ir atminties kortelę. Iš AVCHD: Sony HDR-CX11 - saugo vaizdą į atminties kortelę; Sony HDR-CX6EK - saugo vaizdą į atminties kortelę. Šios kameros laikomos mėgėjiškomis. Pusiauprofesionalių kamerų kainos prasideda nuo 8000,- lt.
vaidotasv2009-03-09
Filmuoju vestuves su DV kamera. Mane sudomino Panasonic SDR-SW20, kaip papildoma kamera sudėtingesniems kadrams pvz. iš po vandens, tarp šampano purslų. Ar užtenka jos vaizdo kokybės normaliam DVD padaryti? Ar galima MPEG2 formatą montuoti kartu su DV formatu naudojantis Pinnacke Studio 9.4?
Linas Miknius atsakė2009-03-09 00:00:00
Žinoma šios vaizdo kameros kokybė neprilygs pusiauprofesionalios kameros išgaunamam vaizdui, tačiau jos ir paskirtis yra filmuoti po vandeniu, ar esant stipriam lietui. O po vandeniu, viskas atrodo kitaip ir sunku kalbėti apie vaizdo kokybę. Be to, povandeninių vaizdų įspūdžio paveiktas, žiūrovas nelabai ir kreips dėmesį vaizdo kokybę. Keletas šia kamera po vandeniu nufilmuotų kadrų yra čia.
Montuoti įvarius formatus vienu metu galima, tačiau jei tai yra didelis projektas, jus gali erzinti striginėjimai ir lūžinėjimai, kai bus dirbama su šios kameros medžiaga. Rekomenduočiau pradžioje šią medžiagą konvertuoti į DV ir montuoti jau konvertuotą produktą.
mmantas422009-03-01
Sveiki, norėčiau pasiteirauti kokią kamerą iki 3500 lt reikėtų pirkti, kad išgauti kuo geresnę vaizdo kokybę,filmuoti esant geram ir prastesniam apšvietimui, būtų patogu montuoti.Kokios geresnės: mini DV, HDD ar HDV kameros?Kadangi su savo kamera noriu filmuoti filmus, man svarbu, kad prie jos galėtų prisijungti ir profesionalus mikrofonas.Beje, kur lietuvoje galima nusipirkti profesionalių mikrofonų ir kokios jų kainos?Kokie mikrofonai yra geresni?
Linas Miknius atsakė2009-03-01 00:00:00
Jūsų iškeltam tikslui reikia dairytis tik tarp HDV formato kamerų. Profesionalūs mikrofonai jungiami per XLR jungtį. Tokias turi Canon XH A1 kamera. Kad sutilpti į numatytą biudžetą, galima būtų rinktis iš Canon HV-30 bei Sony HDR-HC9E (Sony HDR-HC5E neturi išorinio mikrofono prijungimo lizdo).
Dėl profesionalių mikrofonų kreipkitės į TVC. Geriausias kokybės ir kainos santykis yra Sennheiser mikrofonų.
Povilas892009-02-03
Sveiki, noreciau isigyti profesionalu mikrofona canon XH A1 kamerai. Sakykite, kuo ypatinga XLR jungtis lyginant su "paprastaja"? Ar turedamas laida "paprasta" jungtimi galiu ji pakeist XLR ir mano kamera irasys kokybiskesni garsa tuo paciu mikrofonu? ... Koki mikrofono modeli (shure) rekomenduotumet isigyti? Mikrofonas turetu butent universalus, tinkantis lauke ir viduj, mazam ir dideliam atstumui nuo objekto. Kaina - iki 400-500 Lt. I ka tureciau kreipti didziausia demesi? Aciu labai.
Linas Miknius atsakė2009-02-03 00:00:00
XLR jungtis yra subalansuota ir atsparesnė išorės triukšmams, galima naudoti ilgesnį kabelį, taip pat ji yra tvirtesnė. Dėl geresnio garso kokybės ji naudojama profesionalioje audio įrangoje.
Dėl profesionalių mikrofonų kreipkitės į TVC. Ten specialistai kvalifikuotai patars ir išrinks jūsų kamerai tinkamiausią mikrofoną.
Povilas892009-01-28
Laba diena. Ziuredamas i skirtingu pardaveju Canon XH A1 kameru specifikaciju parodymus nerandu kur butu nurodyta jos yra PAL ar NTSC. Ar pirkdamas tokia kamera as rizikuoju nusipirkti NTSC? Taipogi noreciau nusipirkti mikrafona Canon XH A1 kamerai su ilgesniu laidu. Ka galetumete rekomenduoti? Siai kamerai tinka bet koks mikrafonas ar tureciau ieskoti skirto butent jai? Aciu. Geros dienos.
Linas Miknius atsakė2009-01-28 00:00:00
Jei pirksite parduotuvėje Europoje, tai beveik garantuotai galima teigti, kad įsigysite "PAL". Jei už Atlanto, tada "NTSC". Rašau kabutėse, nes aukštajai raiškai šie terminai netaikomi. Europietiškai televizinei sistemai pritaikytos HDV kameros filmuoja ir yra ženklinamos: 1080/50i, 1080/25p, 1080/24p, 720/50p, 720/25p, ar 720/24p; amerikietiškai - 1080/60i, 1080/30p, 1080/24p, 720/60p, 720/30p, ar 720/24p. Mikrofonai nėra gaminami atskiroms kameroms, jie yra universalūs. Canon XH A1 kamera turi 3,5 mm mikrofono jungtį ir dvi profesionalias XLR (atskiras, kiekvienam kanalui). Rekomenduočiau mikrofoną būtent su XLR jungtimi. Geriausi mikrofonai yra Shure firmos, tačiau jie be proto brangūs, o protingiausias kokybės ir kainos santykis yra Sennheiser firmos mikrofonų.
Mantuxc2008-12-22
Sveiki, gal galit parašyti abiejų stovų pliusus ir minusus, ir kuris stovas yra geresnis. http://www.fotofabrikas.lt/items/Velbon/Stovai/124.2-Velbon-CX-444.html http://www.senukai.lt/p.php/fotografijos-prekes/fototechnikos-stovai/stovas-fotovideo-top-new-265.html?alist_tab=articles
Gintautas Drakšas atsakė2008-12-22 00:00:00
Laba diena, stovo FOTO/VIDEO TOP NEW 265 - neturėjome, tad sunku vertinti, kokia jo kokybė (nėra kompanijos pavadinimo). Pagal nurodytus duomenis (aukštis iki 171 cm), jis turėtų būti kiek aukštesnis ir sunkesnis už Velbon CX-444, kurio aukštis yra iki 145 cm, o visiškai ištiesto - iki 169 cm (skirtas iki 2.3 kg apkrovai ir stovo svoris yra 1.3 kg). Visus rinkoje esančius stovus yra gana keblu išbandyti. Tad spręsti Jums.
Mantuxc2008-12-21
Sveiki, norėčiau paklausti kokį stovą rinktis JVC GZ-HD10 kamerai? Noriu, kad būtų tvirtas, ir, kad lengvai sukinėtusi ta galvutė. Stovui galiu skirti iki 120 lt.
Linas Miknius atsakė2008-12-21 00:00:00
Kuo stovas brangesnis, tuo jis bus geresnis, t.y., sunkesnis ir tvirtesnis, dėl ko kamera stabiliau stovės net ir pučiant lengvam vėjeliui. Taip pat brangesni stovai turi fluidinę galvutę, kas leidžia daryti tolygias panoramas. Tokie stovai kainuoja virš 300 lt. Už 120 lt galite įsigyti pakankamai tvirtą stovą, tačiau fluidinės galvos už tai negausite. Panoramos (jų pradžios ir pabaigos) nebus tokios sklandžios (maloniai akiai greitėjančios bei lėtėjančios), kaip su fluidinę galvą turinčiu stovu. Gali būti, kad ir panoramos metu jausis netolygumai, ar trūkčiojimai. Velbon CX-480, arba Velbon CX-444 būtų neblogas pasirinkimas.
6 iš 8 puslapių
  1. Atgal
  2. 1
  3. ...
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. Pirmyn
10 78 klausimų

Užduoti klausimą