+370 604 01010
I-V 09:00 - 18:00
svabas2006-11-10
Sv. As del tų dviejų kamerų SONY DCR-HC96E ir PANASONIC NV-GS500 pasirinkimo. Fotgrafavimas kamera man visiškai nereikalingas dalikas, įrašynėt iš TV ar videomagnetofono i miniDV juostelę irgi nėra butinybės. Net nelabai suprantu kam to reikia ? Jug tam yra videotechnika. Dėl matricos, tai kiek ženkliai ji didesnė už PANASONIC ? Nelabai suprantu tų skaičiukų 1/3' ir 1/4,7' Kam tas fokusavimo žiedas ? Ka jis duoda ? Ir jus minėjot apie trukumus. O kokie jie (kamerų) ? Pagrinde iš kameros norėtusi kaip imanoma švaresnio vaizdo, šiek tiek prie prastesnio ašvietimo, kad vaizdo kokybė kaip imanoma butu geresnė. Tyliai dirbtu kameros mechanizmai.
Linas Miknius atsakė2006-11-10 00:00:00
Tie skaičiai parodo matricos įstrižainės išmatavimus išreikštus coliais. 1 colis = 2,54 cm. Taigi, Sony kameros matricos istrižaine - 8,47 mm, o Panasonic - 5,40 mm. Iš jūsų nupasakojimo supratau, kad viską filmuosite automatiniu režimu ir per daug į filmavimo niuansus gilintis nenorit. Todėl siūlyčiau pigesnį variantą (Sony), kuris jūsų tikrai nenuvils. Tačiau nenorėkit kažko stebūklingo iš kameros, esant prastesniam apšvietimui. Pastebėjot kada nors, pvz., per žinių reportažus, kada priekiniam plane esantis vaizdas yra ryškus, o fonas išplaukęs ir staiga sufokusavimas pasikeičia - fonas ir tolumoje esantys objektai išryškėja, o priekiniame plane esantys objektai išplaukia. Tokį vaizdą patogiai galima atlikti tik su fokusavimo žiedu, o ne su mažyčiais mygtukais, esančiais kažkur pakavotais kameroje. Sony trūkumai: viena matrica, nėra fokusavimo žiedo, tačiau jo jums gali ir neprireikti, jei visada filmuosite auto režime. Panasonic trūkumai: nėra analoginių įėjimų, mažesnė matrica už Sony, bet pakankama super kokybei išgauti.
svabas2006-11-09
Laba. Esu šiek tiek pasimetes dėl kameros pirkimo. Galiu skirt apie 3000 lt. Bet nezinau kuria išsirinkt. Ar PANASONIC NV-GS500, ar SONY DCR-HC96E ? Svarbiausia dėmesi skiriu vaizdo kokybei. Gal galima butu gaut patarima su išsamia inf.
Linas Miknius atsakė2006-11-09 00:00:00
Sony privalumas prieš Panasonic - analoginiai įėjimai, tai reiškia, kad jūs kamerą galėsite naudoti kaip konverterį analoginio vaizdo į skaitmeninį. Pvz., iš TV, ar video magnetofono medžiagą perrašyti į miniDV kasetę. Taip pat šios kameros matrica yra didesnė 1/3", nors Panasonic kameros taip pat nemaža 1/4,7". Be to, pastaroji turi tris matricas, kurių dėka jūs gausite geresnes spalvas. Taip pat ji turi fokusavimo žiedą, kas yra labai svarbu filmuojant rankiniu režimu. Abidvi šios kameros yra labai geros, tačiau turi trūkumų. Jei kas leistų jų gerasias savybes perkelti į vieną, būtų idealu. Negaliu patarti, nes nežianau jūsų poreikių. Aprašykite savo ketinimus, tada gal ką protingo ir nuspręsim.
ardziunas2006-11-09
sveiki,noreciau sisizinoti jusu nuomones kuri kamera naktiniu rezimu geresne,nes kaip zinau abi palaiko sita f-ja? Bei (pan.300)ar (sony.96e) perziuros metu per TELEVIZORIU palaiko geresne kokybe ir kuria vertingiau butu isigyti?
Linas Miknius atsakė2006-11-09 00:00:00
Panasonic naktiniame režime filmuoja taip: apverčiate LCD, jis užsižiebia baltai ir apšviečia filmuojamą objektą. Sklendės greitis yra apie 1/4 s, todėl vaizdas judesyje bus labai išplaukęs, bet spalvotas. Sony turi infraraudonųjų spindulių prožektorių, todėl ji pati praktiškai neskleidžia šviesos, tačiau nufilmuotas vaizdas bus nespalvotas. Abiem atvejais filkmuoti galima tik arti esančius objektus ir vaizdo kokybė bus apgailėtina, bet įžiūrima. Norite geros vaizdo kokybės - susiorganizuokite normalų apšvietimą.
svabas2006-11-08
Sveiki. Dabar norėčiau paklaust dėl kainų. Kodėl taip skiriasi kamerų kainos ? Pvz. Vilniuje kamera PANASONIC NV-GS300 EP-S 2690 lt. O pas jus 2200 lt. Ir kokia kamera yra pranašesnė ir kuo ? PANASONIC NV-GS300 EP-S ar Sony DCR-HC96E.
Linas Miknius atsakė2006-11-08 00:00:00
Gal todėl, kad Vilniuje žmonės daugiau uždirba. Dažnai taip būna, kad pigiai parduoti gerą daiktą yra daug sunkiau, nei laužą brangiai. Sony turi vieną matricą, tik ji yra didesnė - 1/3" (colio), tuo tarpu, kai Panasonic tik 1/6". Sony turi visus įėjimus/išėjimus, kai Panasonic turi tik DV IN (išėjimus turi visos kameros). Taigi, susumavus visus už ir prieš, Sony būtų pranašesnė nežiūrint į tai, kad Panasonic yra trijų matricų (3CCD).
nebrasas2006-11-08
Kokia kamera yra pranašesnė Panasonic GS 280 ar GS 300.
Linas Miknius atsakė2006-11-08 00:00:00
300-nė turi ir DV IN, o 280-nė - tik OUT. Štai ir visas skirtumas tarp šių dviejų modelių.
rence72006-11-08
Sveiki, norėjau paklausti kokios skaitmeninės video kasetės (mini DV) yra geriausios, ir kuo skiriasi pigiausios nuo brangesniu. Aciu
Simas Jokubauskas 1 atsakė2006-11-09 00:00:00
Paskaitykite, "Naudingi patarimai filmuojantiems". Ten apie kasetes pateikta daugiau informacijos.
svabas2006-11-07
Sveiki. Noriu pirkt kamera. Ir yra du modeliai tarp kuriu renkuosi, tai PANASONIC NV-GS500 EP-S ir PANASONIC NV-GS300EP-S. Ar geletumet issamiai patart kodel verta butu pirkt brangesni modeli NV-GS500 ? Ir kodel pastarojoj aprasyme parasyta jog ji filmuoja formatu DVC-SD ? Kas per formatas DVC ?
Linas Miknius atsakė2006-11-07 00:00:00
500-nės pagrindinis privalumas - palyginti didelė matrica - 1/4.7", kai 300-nės yra tik 1/6". Vadinasi ir vaizdo rezoliucija 500-nės bus geresnė. Optinis priartinimas x12 (500-nės) ir x10 (300-nės). 500-ė dar turi rankinio fokusavimo žiedą. O visa kita labai panašu. Abidvi turi mikrofono lizdą, tačiau neturi ausinių lizdo. Keista, nes 250-nė jį turi. O į tą DVC-SD nekreipkit dėmesio, tai lygiai tas pats, kas DV. Jei norit iššifruoti, tai būtų: Digital Video Cassette - Standard Definition. Kadangi jau dabar yra ir aukštos rezoliucijos (High Definition (HD)) kameros, tai kad nebūtų nesusipratimų, prie kai kurių kamerų parašo SD. Palyginimui, šių dviejų formatų raiška: DV - 720x576 HDV - 1440x1080
eugenijus2006-11-07
laba diena, dar norejau paklausti koks butu realus skirtumas tarp Sony DVD205 ir Panasonic D250EP-S? matau jog kainos skirtumas nedidelis, taciau ar skiriasi filmavimo kokybe, nes pastebejau jog panasonic turi 3CCD..
Linas Miknius atsakė2006-11-07 00:00:00
Panasonic turi tris matricas, bet jos yra mažesnės. Jų įstrižainė yra 1/6" (colio), tuo tarpu Sony - 1/5.5". Tačiau šis skirtumas yra per mažas, kad ignoruoti trijų matricų kamerą. Pirkite Panasonic, tuo pačiu įsigysite ir dvasinę ramybę.
slain2006-11-06
Ruošiuosi pirkti nebrangią miniDV kamera. Perskaičiau nemažai medžiagos internete (daugiausiai rėmiausi informacija portale camcorderinfo.com) ir susidariau nuomonę, kad mano pasirinktame kainos lygmenyje neaplenkiamos yra Panasonic 3 matricų kameros. Ruošiuosi daugiausiai filmuoti koncertuose ir kelionėse. Mano poreikius labiausiai atitiko Panasonic PV-GS180. Tačiau neramina keletas dalykų: elektroninė vaizdo stabilizavimo sistema, vaizdo kokybė esant silpnesniam apšvietimui ir apšvietimo lempos nebuvimas. Norėčiau paklausti ar verta papildomai išleisti 500 ar 700 litų ir įsigyti PV-GS280 arba PV-GS300, turinčią OIS ir lemputę? Ir ar labai reikalinga DV-in jungtis? Tuo pačiu gal galėtumėte patarti kokią fireware plokštę kompiuteriui rinktis, jei tai turi žymios įtakos apdirbant vaizdą PC pagalba?
Linas Miknius atsakė2006-11-06 00:00:00
Optinis vaizdo stabilizavimas yra tikrai geriau už elektroninį. Įmontuotas kameroj prožektorius gelbsti kai visai nieko nesimato ir tai tik esant nedideliam atstumui. Koncerto metu scena būna gerai apšviesta. Na žinoma, jei jūs ruošiatės medžioti žvaigždes kur nors tamsiuose užkulisiuose, ar kelionės metu lysti į tamsias olas, tada tas prožektorius tikrai pravers. DV IN jums leis kamerą naudoti kaip video magnetofoną. Jūs galėsite apkarpytą ir sutvarkytą archyvinę medžiagą perrašyti atgal, tik į mažesnį kasečių kiekį, taip pat DV formate galėsite laikyti savo dar ne visai pabaigtą filmą, kurį dar vėliau norėsite apdoroti, nes kompiuteryje mirtinai prireikė padaryti vietos. Taip pat, tokią kamerą galite naudoti vietoj brangios montažo plokštės: kamerą per DV sujungiate su kompiuteriu, o AV laidus kišate į televizorių, taip gaunate skaitmeninio vaizdo vertima analoginiu ir jo išvedimą į monitorių (TV). Na, priežasčių prigalvoti galima ir daugiau. Visai nesvarbu kokį firewire valdiklį įsidėsite. Jo pagalba filmuota medžiaga perkeliama iš juostos į kompiuterio diską ir atvirkščiai (jei yra DV IN), neatliekant jokio perskaičiavimo. Yra brangios video montažo plokštės, tai jos turi anloginį video išėjimą. Tada montažo metu realiam laike per šalia esantį didelį monitorių galite stebėti savo kūrinį. Jos turi savo procesorių, todėl vaizdas išvedamas realiam laike su visais uždėtais video efektais. Tačiau, jei jums pakanka to monitoriuko, kuris yra duotas montažo programos, tai nesukite sau galvos dėl tos plokštės.
Fotofabrikas2006-11-03
Kaip naudotis skiltimi: "Naudingi patarimai filmuojantiems?"
Simas Jokubauskas 1 atsakė2006-11-03 00:00:00

Šioje skiltyje bus talpinami visi patarimai filmuojantiems bei pradedantiesiems.
Jūs galite taip pat siūlyti savo patarimus, nuorodas į naudingus tinklalapius, terminus ir panašiai.

Jums tereikia paspausti nuorodą "užduoti klausimą" ir parašyti patarimą ar patalpinti naudingą informaciją.

Jūsų pasiūlymą profesionalas peržiūrės ir patalpins.

Simas Jokubauskas 1 atsakė2010-04-19 00:00:00

Šios, žemiau aprašytos video tiesos bus nuolat papildomos bei pataisomos, jei jūs, brangūs skaitytojai, informuosite mane apie nuomonių nesutapimą bei naujas mintis ir idėjas.
Jei čia pasigedote kokios nors bendros informacijos apie video kameras, ar filmavimą, nesidrovėkite klausti.

Šiame skyrelyje pateikta informacija yra skirta pradedantiesiems video mėgėjams. Todėl pažengusieji, prašau, nepykite jei nieko naudingo čia nerasite.

Apie kasetes
miniDV formato kameroms skirtos kasetės būna 60 ir 80 min. trukmės. Tiek galima prifilmuoti SP (Standard Play) režime. LP (Long Play) režime galima sutalpinti pusantro karto daugiau, atitinkamai 90 ir 120 min. (Pastaba: HDV kameros filmuoja tik SP režime.) Šiais dviem režimais nufilmuoto vaizdo kokybė nesiskiria, tačiau LP atveju, informacijos fiksavimo takeliai juostoje yra arčiau vienas kito, todėl padidėja vaizdo broko galimybė. Pvz., kai kurie kadriukai gali subyrėti į mozaiką, ar kitaip tie defektai pasireikšti. Operatoriai tai vadina iškritimais. Filmuojant LP režime, geriausia garso įrašymo rezoliucija gali būti tik 12 bit, 32 kHz, tuo tarpu SP ją galima keisti: keturi kanalai po 12 bit, arba du kanalai po 16 bit. Diskretizacija pirmuoju atvej yra 32 kHz, antruoju - 48 kHz. Duomenų srautas abiem atvejais (SP) yra vienodas. Palyginimui galima pasakyti, kad audio CD garsas yra pateikiamas kaip 44,1 kHz, 16 bit stereo. Vadinasi, techniškai jūsų kameros garso kokybė yra geresnė už audio CD. Save gerbiantys filmuotojai visada filmuoja tik SP režime ir naudoja 60 min. kasetes.
Nusipirkus naują kasetę ir ją išlukštenus, rekomenduojama pradžioje įrašyti laiko kodą (timecode). Idedate naują kasetę į kamerą, „VCR“ režime atsukate ją į pradžia, tada „Camera“ režime uždengtu objektyvu „prafilmuojate“ visą juostą iki galo. Taip gaunamas valandos trukmės aplinkos triukšmų įrašas su juodu video, tačiau jau su laiko kodu. (Vidutiniška 60 min. kasetės trukmė, SP režime yra 1:02:25.) Rekomenduojama tai daryti maitinant kamerą nuo tinklo adapterio, taip netiesiogiai prailginsite kameros akumuliatoriaus tarnavimo laiką.
Neįrašius laiko kodo, filmavimo metu kai kurie kadrai gali būti pradedami filmuoti nuo nulinio laiko kodo. Įprastiniam juostos peržiūrėjimui tai gali ir neturėti įtakos, tačiau perkeliant medžiagą į kompiuterį ir jei tai darote pagal užduotą programą (Pvz., Adobe Premiere, Batch Capture), tada labai tikėtina, kad kompiuteris pasiklys ir perkels jums ne tą filmuotą medžiagą, apie kurią galvojot programavimo metu.
Nepirkite pačių pigiausių kasečių, nes taip pagreitinsite kameros galvos užteršimą, o taip pat gali varginti/nervinti kadriukų iškritimai.
Įsigijus kamerą patartina naudoti tik tos pačios firmos (nebūtinai sutampančios su kameros gamintoju) ir pageidautina tos pačios markės kasetes. Kasetėse esanti magnetinė juostelė yra sutepta. Skirtingi gamintojai naudoja skirtingos cheminės sudėties lubrikantą (tepalą), kurie tarpusavyje gali būti nesuderinami, dėl ko jie gali koaguliuoti ir užteršti galvą bei kitas kontaktuojančias su juostele detales.

Apie kameros garsą
Dabartinės miniDV kameros garsą įrašinėja 48 kHz 16 bit stereo. Kažkodėl tai gamyklinis nustatymas būna 12 bit stereo. Todėl įsigijus kamerą, šį parametrą reikia pakeisti į 16 bit. Taip turėsite geresnę garso kokybę. Tačiau organoleptiškai jūs to skirtumo galite ir nepajusti, nebent atidžiai klausytumėtės triukšmų ir iškraipymų, atsirandančių nuvedant garsą į tylą. Kamerose įmontuoti mikrofonai tenkina didžiąją dalį vartotojų, tačiau jie nėra itin geri. Video fanai, vertindami garso kokybę, naudoja išorinius, kokybiškesnius mikrofonus. Toks garsas skamba profesionaliau taip pat yra eliminuojamas silpnai girdimas zyzimas, kurį sukelia kameros variklio triukšmas.

Vaizdo ieškiklis, ar atverčiamas monitorius (LCD)?
Į kur filmavimo metu žiūrėti? Čia pasireiškia nuomonių pliuralizmas. Vadinasi tiek tas, tiek tas yra gerai, o tiksliau – nėra idealaus. Vieni sako, kad naudojant LCD negalima gerai sufokusuoti vaizdo. Tai tikrai būna tiesa, kada saulė spigina tiesiai į monitorių. Tada ne tik sufokusuoti, bet ir patį vaizdą sunku jame įžiūrėti. Tokiu atveju tenka uždaryti monitorių ir filmuoti žiūrint pro vaizdo ieškiklį. Tačiau LCD yra nepakeičiamas kai tenka filmuoti kamerą iškėlus virš galvos, persisvėrus per kliūtį, pvz., automobilio langą, filmuoti besisukantį automobilio ratą (tik būkit labai atsargūs!).

Apie akumuliatorius
Šiuolaikinės vaizdo kameros maitinamos ličio baterijomis. Jos skirtingai nei nikelio baterijos neturi atminties efekto, todėl jas galima pakrauti bet kada. Nikelio baterijas prieš įkraunant reikia visiškai iškrauti ir dar naujas reikia „pratampyti“ tris kartus įkraunant po 8-10 val. Perkant ličio akumuliatorius, ant įpakavimo būna parašyta, kad pradžioje juos taip pat reikia „pratampyti“. Tą patį jums rekomenduos beveik visi pardavimų konsultantai. Netikėkite jais!

Naudingi patarimai ličio akumuliatorių vartotojams
Neįkraudinėkite juos ilgiau nei parodo 100% įkrovimo indikatorius. Sveikiau akumuliatoriui būtų netgi pilnai jo neįkrauti ir visiškai jo neiškrauti, t.y., nefilmuoti kol kamera „nulūžta“. Su tokiu nepilnai įkrautu akumuliatoriumi jūs nufilmuosite keliomis minutėmis trumpiau, tačiau jūs prailginsite jo ilgaamžiškumą. Akumuliatorius tarnaus jums taip pat ilgiau, jei jį saugosite nuo aukštos temperatūros (pvz., tiesioginių saulės spindulių). Jei to padaryti nepavyksta, pasistenkite, kad akumuliatorius nebūtų prieš tai pilnai įkrautas. Jei vėsioje vietoje pilnai įkrautas akumuliatorius bus gerokai pakaitintas, jį beliks tik išmesti.
Jei ketinate kamerą padėti ilgėliau į spintą, tada akumuliatoriams sveikiausiai būtų būti pusiau įkrautiems. Tuščių ir pilnų akumuliatorių ilgalaikis sandėliavimas nėra geriausias variantas. Baigus filmavimo darbus, išjungus kamerą, patartina akumuliatorių nuimti nuo kameros, nes ir išjungus kamerą gali būti srovės mikro nutekėjimas, kuris per ilgesnį laiką akumuliatorių nusodins.
Akumuliatorių gyvenimas nusakomas įkrovimo-iškrovimo ciklų skaičiumi, kurį gali pasakyti gamintojas. Taigi, kuo jūs jį rečiau įkraudinėsite, tuo ilgiau jis jums tarnaus. Tai galima paskatinti nelaikant akumuliatoriaus be reikalo prijungto prie kameros ir kada įmanoma, vietoj akumuliatoriaus naudoti tinklo adapterį. Pastaruoju atveju įkrausite dar ir kameros vidinę bateriją, maitinančią kameros laikrodį.

Apie filmavimą
Prieš nuspausdami „Rec (Record)“ mygtuką, jau turite žinoti, ką jūs norite nufilmuoti.
Filmuojamą objektą nelaikykite kadro centre, jis turi būti matymo lauko trečdalių (vertikaliųjų ir horizontaliųjų) linijų susikirtimo taškuose arba trečdalių linijose. Jei objektas juda, ar gyvas sutvėrimas žiūri ne į kamerą, tada duokite jam kadre erdvės, jo judėjimo, ar žvilgsnio kryptimi. Filmavimo metu kamera turi būti įtvirtinta kaip įmanoma stabiliau. Jei nėra galimybės jos pritvirtinti prie stovo – patys jį pakeiskite. Stovėkite tvirtai, vienodai paskirstę kūno svorį ant abiejų kojų, truputį jas per kelius sulenkę. Kamerą laikykite dviem rankom, iš saujų suformavę kažka panašaus į „U“ raidę, alkūnes įrėmę, ar priglaudę prie kūno. Jei sėdite – papildomas atramos taškas yra jūsų keliai, ar stalas. Jei yra galimybė filmuojant nugara atsiremti į sieną, stulpą, medį, ar kitą patogų objektą, arba atremti alkūnes ant tvoros, ar turėklų – pasinaudokite šia proga. Filmuodami sudėtingą kadrą, pvz., horizontaliąją panoramą, turite iš anksto žinoti, kur panorama prasidės ir kur ji baigsis (ar apskritai jos reikia?). Pasukite per juosmenį kūną iki ribinės jums nepatogios padėties. Kai kamera bus stabili, paspauskite „Rec“ po sekundės, kitos pradėkite tolygiai sukti kūną per juosmenį iki užsiduoto galutinio kameros judėjimo taško. (Jūsų kūnas turi būti patogioje padėtyje, kad minimizuoti kamerai kūno perduodamus virpesius.) Tada laikydami kamerą stacionariai, pafilmuokite dar keletą sekundžių ir švelniai nuspauskite „Pause“.
Jei filmuojate panoramą, kamerą pritvirtinę ant stovo, būtinai išjunkite vaizdo stabilizatorių, nes panorama gali išeiti trūkčiojanti. Visais kitais atvejais, filmuokite su įjungtu stabilizatoriumi.
Filmuodami žmones, kaitaliokite, bendrus, vidutinius, stambius planus bei detales. Jei filmuojate kažkokį tai renginį, kurį vėliau apdorosite savo montažinėje, nepagailėkite juostos ir prifilmuokite užtektinai montažinių intarpų, kurios vėliau uždėsite ant nemontuojamų, ar brokuotų kadrų. Jei filmuojate kalbančius žmones ir ketinate gyvą garsą palikti galutiniame filmo variante, nenuspauskite „Pause“ sakinio viduryje. Palaukite, kol žmogus užbaigs mintį, nes tik dėl paskutinio žodžio nukirpimo gali prisieiti iškirpti visą mintį. Keiskite filmavimo kampus bei rakursus. Tai neleis jūsų filmukui atrodyti nuobodžiam. Kadrai turi būti ne per ilgi (kad žiūrovas nepradėtų žiovauti) ir ne per trumpi, (kad žiūrovas nepaklaustų, „nesupratau, ką ten rodė, gal gali atsukti?“). Bendra taisyklė: kuo kadro kompozicija yra paprastesnė, jame yra mažiau judesio tuo jis turi būti trumpesnis ir atvirkščiai. Visa tai galima išreikšti ir sekundėmis, tačiau bandykite tai daryti intuityviai. Vėliau, filmo demonstravimo metu jūs iškart pastebėsite, kuris kadras buvo perlaikytas, o kurį dar kokią sekundėlę norėtųsi palaikyti. Būkite kūrybingi ir išradingi.
Aukščiau aprašyti tik patys pagrindiniai ir paprasčiausi filmavimo kanonai. Daugiau medžiagos lietuvių kalba rasite p. Herberto tinklalapyje:
www.kinomanai.lt
Beje, ten taip pat galėsite patalpinti ir savo sukurtus trumpus filmukus, jei jie praeis negriežtą atranką. Dar savo jėgas galite išbandyti ir trumpųjų filmukų festivalyje „Pravda viena minutė“:
www.pravda.lt
Šis festivalis organizuojamas jau trečiąjį kartą, kuris vyksta metų pradžioje. Nugalėtojai be konkurencijos gauna teisę ir finansavimą dalyvauti AXX filmų festivalyje:
www.axx.lt
Anglų kalba apie filmavimą, kameras bei filmavimo įrangą labai daug profesionalios informacijos yra Ron‘o Dexter‘io tinklalapyje:
www.rondexter.com
Dar šaunus tinklalapis apie video kameras, jų objektyvius ir subjektyvius įvertinimo kriterijus yra:
www.xlab.lt
Ten taip pat yra ir video mėgėjų forumas.
Sėkmės!

Puslapis 137 iš 139(Rezultatų: 1388)
  1. «
  2. 1
  3. ...
  4. 135
  5. 136
  6. 137
  7. 138
  8. 139
  9. »